Promoty kokemuksia

Mitä markkinoijat
ajattelevat

Meillä meillä oli tarve löytää erinäköisiä ja -ikäisiä Taffel-faneja, jotka aidolla tekemisellään kertovat Taffel-brändin tarinaa. Tällaisen kohderyhmän löytäminen omiin tuotekuvauksiin vaatii resursseja, minkä vuoksi Promoty tarjosi arvokkaan työkalun sopivien vaikuttajien löytämiseen.

 

Annoimme vaikuttajille aika vapaat kädet kuvien suhteen ja kukin sai itse valita suosikkituotteensa mukaan – näin kuviin saataisiin paljon aitoa fiilistä. Toiveemme välittyi mukaan valituille sisällöntuottajille lopulta todella hyvin: tavoitteena oli löytää 10 kuvaa, mutta onnistuneita kuvia ostettiinkin 27. Saimme siis paljon enemmän, kuin uskalsimme toivoa.

 

Wilma Inkinen
LM Someco

 

Meille on vaikuttajayhteistöissä tärkeää löytää brändillemme sopivat vaikuttajat, jotka tavoittavat toivottua yleisöä ja ovat itse aidosti kiinnostuneita brändistä. Promotyn kautta olemme löytäneet brändille sopivia vaikuttajia ja tavoittaneet kohderyhmää kustannustehokkaasti.

 

Olimme tyytyväisiä vaikuttajien luomaan sisältöön ja saimme samalla hyvää, autenttista materiaalia brändin käyttöön. Kuvajulkaisujen lisäksi saimme hyvää näkyvyyttä Instagram Storiesin puolella. Sisällöt tavoittivat aiheesta kiinnostuneen yleisön ja kytkös tuotteisiimme oli luonteva.

Miina Tyvijärvi
Kosmetiikan brändikordinaattori
Berner

Saimme paljon upeita kuvia käyttöömme omiin some-kanaviimme, mikä on helpottanut huomattavasti digimarkkinoinnin suunnittelua pidemmäksi aikaa eteenpäin. Saimme arvokkaita kommentteja kuluttajiltamme koskien tuotteidemme ulkoasuja, makumaailmaa, kehitysideoita, meitä tägättiin useisiin postauksiin, saimme kivoja viestejä ja, mikä parasta olimme suorassa vuorovaikutuksessa omien asiakkaidemme kanssa.

 

Kampanja vaati paljon työtä mm. nopeaa reagointia aikaan katsomatta, postituksia hoidettiin isojen Excelien avulla ja tuotepaketteja pakattiin lavoittain valmiiksi, mutta se kyllä kannatti.

Tanja Mäntymäki
Marketing Manager
Halva