Ulkoista vaikuttaja-markkinointi kampanjoiden hallinta

Säästä aikaa ja saa parempia tuloksia vaikuttajamarkkinoinnilla – ulkoista kampanjan hallinta Promotylle! 📈

 

Kokemus vuosina

Vaikuttajapooli

Promotylla tehdyt kampanjat

Näin kampanjan hallinta toimii

1. Kerro meille yrityksesi tavoitteet

Kerro meille sinun brändistäsi: millaisia vaikuttajia etsit ja mitä haluaisit kampanjallasi saavuttaa.

2. Suunnitellaan strategia yhdessä

Luomme yhdessä vaikuttajamarkkinointi -strategian brändillesi huomioiden tavoitteesi, jotka haluat saavuttaa.

3. Me hallinoimme kampanjan puolestasi

Tiimimme projektipäällikkö tulee asettamaan kampanjasi alustallemme, valitsee oikeat vaikuttajat, neuvottelee diilit ja varmistaa, että sisältö vastaa sinun määrittelemiäsi kriteereitä.

4. Näe tulokset 📈

Kampanjan aikana annamme sinulle tietoja sen etenemisestä, jotta näet, miten kampanjasi menestyy ja raportoimme lopuksi lopputulokset sekä ehdotamme mahdollisia parannuksia tai ideoita seuraaviin kampanjoihin

Case study: Lumenen tuotelanseeraus

Taustatiedot

Lumene hyödynsi Promotyn palvelua uudessa tuotelanseerauksessaan.

Kampanjan hallinnoi Suomen maajohtaja Miisa Hälinen.

Strategia

Kampanjaan valittiin 88 mikrovaikuttajaa, jotka olivat Lumenen superfaneja.

Jokainen vaikuttaja jakoi feed julkaisun sekä 2 stoori julkaisua. Vaikuttajat saivat itselleen Lumenen tuotepaketin.

Tulokset

🤍   Kampanja tavoitti 156 048 ihmistä
🤍   Julkaisut keräsivät 21 551 tykkäystä
🤍   Julkaisut tallennettiin 3031 kertaa

Tämä tarkoittaa, että yli 3000 ihmistä aikoo palata myöhemmin sisällön pariin- todennäköisesti, kun he ovat matkalla ostoksille!

“Promotyn kanssa yhteistyö on erittäin sujuvaa, ketterää ja positiivista. Asiat hoituvat hujauksessa, kun vastassa on asiantuntija, joka selvästi tuntee vaikuttajakentän ja oman palvelunsa erinomaisesti. Näistä syistä Lumenen-mikrovaikuttajakamppanjan tekeminen Promotyn kanssa oli paitsi miellyttävää, myös hyvin helppoa.

 

Suosittelen etenkin kampanjan hallintaa Promotyn kautta – kyseessä on fiksu palvelu, joka säästää asiakkaan aikaa. Lisäksi on mahtavaa, että kampanjan statistiikkaa voi seurata reaaliajassa.”


Saara Ritvos
Lumene

 

Haluatko kuulla lisää? Ota meihin yhteyttä!

1 + 14 =