Ulkoista vaikuttaja-markkinointi kampanjoiden hallinta
Säästä aikaa ja saa parempia tuloksia vaikuttajamarkkinoinnilla – ulkoista kampanjan hallinta Promotylle! 📈
Kokemus vuosina
Vaikuttajapooli
Promotylla tehdyt kampanjat

Näin kampanjan hallinta toimii
1. Kerro meille yrityksesi tavoitteet
Kerro meille sinun brändistäsi: millaisia vaikuttajia etsit ja mitä haluaisit kampanjallasi saavuttaa.
2. Suunnitellaan strategia yhdessä
Luomme yhdessä vaikuttajamarkkinointi -strategian brändillesi huomioiden tavoitteesi, jotka haluat saavuttaa.
3. Me hallinoimme kampanjan puolestasi
Tiimimme projektipäällikkö tulee asettamaan kampanjasi alustallemme, valitsee oikeat vaikuttajat, neuvottelee diilit ja varmistaa, että sisältö vastaa sinun määrittelemiäsi kriteereitä.
4. Näe tulokset 📈
Kampanjan aikana annamme sinulle tietoja sen etenemisestä, jotta näet, miten kampanjasi menestyy ja raportoimme lopuksi lopputulokset sekä ehdotamme mahdollisia parannuksia tai ideoita seuraaviin kampanjoihin
Case study: Lumenen tuotelanseeraus
Taustatiedot
Lumene hyödynsi Promotyn palvelua uudessa tuotelanseerauksessaan.
Kampanjan hallinnoi Suomen maajohtaja Miisa Hälinen.

Strategia
Kampanjaan valittiin 88 mikrovaikuttajaa, jotka olivat Lumenen superfaneja.
Jokainen vaikuttaja jakoi feed julkaisun sekä 2 stoori julkaisua. Vaikuttajat saivat itselleen Lumenen tuotepaketin.

Tulokset
🤍 Kampanja tavoitti 156 048 ihmistä
🤍 Julkaisut keräsivät 21 551 tykkäystä
🤍 Julkaisut tallennettiin 3031 kertaa
Tämä tarkoittaa, että yli 3000 ihmistä aikoo palata myöhemmin sisällön pariin- todennäköisesti, kun he ovat matkalla ostoksille!

Haluatko kuulla lisää? Ota meihin yhteyttä!
Brändeille
Blogi
© 2023 Promoty Marketing OÜ. All rights reserved.