Toteuta toimivia vaikuttaja-kampanjoita nopeasti ja helposti

Säästä aikaa vaikuttajamarkkinoinnissa: löydä oikeat vaikuttajat brändillesi ja hallitse koko kampanja helposti yhdestä paikasta.

→ 1.  Löydä oikeat vaikuttajat brändillesi

Promotylla vaikuttajat hakevat suoraan brändisi kampanjoihin. Näin löydät vaikuttajia, jotka jo rakastavat brändiäsi 🤍 Jos haluat etsiä itse vaikuttajia, Influencer Discovery mahdollistaa vaikuttajien löytämisen maailmanlaajuisesti Instagramista ja Tik Tok :sta.

→ 2.  Säästä aikaa vaikuttajamarkkinoinnissa

Toteuta kaikki vaikuttajamarkkinointisi yhdestä paikasta: suosikkivaikuttajat, kampanjat, yhteistyösopimukset ja sisällöt. Nauti yksityiskohtaisista vaikuttajastatistiikoista, automaattisista maksuista ja kampanjan tuloksista.

→ 3.  Ulkoista kampanjasi hallinta meille

Säästä aikaasi ja saa parempia tuloksia: kerro meille kampanjasi tavoitteet ja me hallitsemme kampanjan puolestasi.

Miten Promoty toimii

→ 1. Brändi luo kampanjan

Brändi pystyttää kampanjan, kuvailee tavoitteensa ja odotuksensa sisältöä ja vaikuttajia kohtaan.

→ 2. Vaikuttajat hakevat kampanjaan

Kun kampanja on alustalla, vaikuttajat pystyvät hakemaan niihin kampanjoihin, joista he ovat kiinnostuneita. Tämä auttaa brändiäsi löytämään juuri oikeat vaikuttajat – me kutsumme heitä superfaneiksi 🤍

Jos haluat etsiä vaikuttajia itse, Influencer Discovery mahdollistaa tämän, jolloin löydät vaikuttajia ympäri maailman.

→ 3. Brändi valitsee vaikuttajat

Brändi pystyy valitsemaan oikeat vaikuttajat perustuen vaikuttajan Instagram-feediin ja -statistiikkoihin, seuraajien demografisiin tietoihin sekä vaikuttajan hakemukseen.

→ 4. Vaikuttaja lataa sisällön kampanjaan

Ennen julkaisemista vaikuttaja lataa sisällön kampanjaan brändin hyväksyttäväksi. Brändi voi hyväksyä sisällön tai pyytää siihen muutoksia. Kun sisältö on ostettu, saa vaikuttaja julkaista sen sovitussa kanavassa.

→ 5. Seuraa kampanjan statistiikkoja

Ei enää näyttökuvia tai Excel-taulukoita – Promotylla brändi näkee koko kampanjan statistiikat (tavoittavuus, tykkäykset, tallennukset jne.) reaaliajassa julkaisukohtaisesti sekä yhteenvetona koko kampanjan osalta.

Saat täydet sosiaalisen median oikeudet kaikkiin ostamiisi sisältöihin

→  Jos haluat ainutlaatuista sisältöä brändisi sosiaaliseen mediaan, valitse content-only kampanjat.

adubella
sisällöntuottaja
Hau-Hau Champion
__iinajulia X Lumene

Mitä markkinoijat
ajattelevat

Promotyn kanssa yhteistyö on erittäin sujuvaa, ketterää ja positiivista. Asiat hoituvat hujauksessa, kun vastassa on asiantuntija, joka selvästi tuntee vaikuttajakentän ja oman palvelunsa erinomaisesti. Näistä syistä Lumenen-mikrovaikuttajakamppanjan tekeminen Promotyn kanssa oli paitsi miellyttävää, myös hyvin helppoa.

 

Suosittelen etenkin kampanjan hallintaa Promotyn kautta – kyseessä on fiksu palvelu, joka säästää asiakkaan aikaa. Lisäksi on mahtavaa, että kampanjan statistiikkaa voi seurata reaaliajassa.

 

 

Saara Ritvos
Lumene

 

Meillä oli tarve löytää erinäköisiä ja -ikäisiä Taffel-faneja, jotka aidolla tekemisellään kertovat Taffel-brändin tarinaa. Tällaisen kohderyhmän löytäminen omiin tuotekuvauksiin vaatii resursseja, minkä vuoksi Promoty tarjosi arvokkaan työkalun sopivien vaikuttajien löytämiseen.

 

Annoimme vaikuttajille aika vapaat kädet kuvien suhteen ja kukin sai itse valita suosikkituotteensa mukaan – näin kuviin saataisiin paljon aitoa fiilistä. Toiveemme välittyi mukaan valituille sisällöntuottajille lopulta todella hyvin: tavoitteena oli löytää 10 kuvaa, mutta onnistuneita kuvia ostettiinkin 27. Saimme siis paljon enemmän, kuin uskalsimme toivoa.

 

Wilma Inkinen
LM Someco

 

Saimme paljon upeita kuvia käyttöömme omiin some-kanaviimme, mikä on helpottanut huomattavasti digimarkkinoinnin suunnittelua pidemmäksi aikaa eteenpäin. Saimme arvokkaita kommentteja kuluttajiltamme koskien tuotteidemme ulkoasuja, makumaailmaa, kehitysideoita, meitä tägättiin useisiin postauksiin, saimme kivoja viestejä ja, mikä parasta olimme suorassa vuorovaikutuksessa omien asiakkaidemme kanssa.

 

Kampanja vaati paljon työtä mm. nopeaa reagointia aikaan katsomatta, postituksia hoidettiin isojen Excelien avulla ja tuotepaketteja pakattiin lavoittain valmiiksi, mutta se kyllä kannatti.

Tanja Mäntymäki
Halva

 

Meille on vaikuttajayhteistöissä tärkeää löytää brändillemme sopivat vaikuttajat, jotka tavoittavat toivottua yleisöä ja ovat itse aidosti kiinnostuneita brändistä. Promotyn kautta olemme löytäneet brändille sopivia vaikuttajia ja tavoittaneet kohderyhmää kustannustehokkaasti.

 

Olimme tyytyväisiä vaikuttajien luomaan sisältöön ja saimme samalla hyvää, autenttista materiaalia brändin käyttöön. Kuvajulkaisujen lisäksi saimme hyvää näkyvyyttä Instagram Storiesin puolella. Sisällöt tavoittivat aiheesta kiinnostuneen yleisön ja kytkös tuotteisiimme oli luonteva.

Miina Tyvijärvi
Berner

Aikaisemmin teimme kaikki vaikuttajayhteistyöt kontaktoimalla suoraa vaikuttajaa. Aikaa meni paljon ja moneen oli vaikea saada yhteyttä. Myös jokaisen kanssa eri sopimus ja laskujen vastaanottaminen vei oman aikansa. Nyt yli 100 vaikuttajayhteistyötä Promotyn kautta tehneenä olen säästänyt paljon aikaa ja rahaa, kun vaikuttajat itse hakeutuvat tekemään yhteistyötä kanssamme hakemuksemme perusteella. Yhteistöiden hallinnointi samasta paikasta helpottaa myös yhteistöiden käsittelyä.

 Jesse Ala-Lahti CEO at Wellness Tools Group Oy

Jesse Ala-Lahti
Wellness Tools Group Oy

 

IsaDoran aurinkosuojalliset kasvomeikki-tuotteet

Julkaisuja: 4
Tavoittavuus: 84 189
Tykkäyksiä: 1604
Kommentteja: 63
CPE: 0,20€

Paulig Kaupunkikahvit

Tavoite: kerätä kuva-materiaalia Pauligin omille kanaville. Kuvia ei julkaistu sisällöntuottajien omilla tileillä.

Osallistujia: 49

Lumene: tuotelanseeraus

Julkaisuja: 88
Tavoittavuus: 172 249​
Tykkäykset: 21 890
Saves: 3050

Värikästä
sisältöä
Taffelille

Tavoite: kerätä värikästä ja persoonallista kuvamateriaalia Taffelin omille some-tileille. Vaikuttajat eivät itse julkaisseet kuvia.

Julkaisuja: 15

Smileo tammi / helmikuu kampanja

Julkaisuja: 28
Tavoittavuus: 156 222
Tykkäykset: 9409
Kommentit: 213
CPE: 0,10€

Halva "Lanseerataan herkulliset makeisuutuudet"

Julkaisuja: 99
Tavoittavuus: 389 845
Tykkäyksiä: 28 826
Kommentteja: 11 934

@halvakarkkiklubi: +3245 seuraajaa
@candypeoplesuomi: +2607 seuraajaa

Haluatko kuulla lisää? Ota meihin yhteyttä.

8 + 3 =