Promoty

kokemuksia

Promoty on verkkoalusta, jonka avulla tuotemerkit ja sisällöntuottajat löytävät toisensa.

Mitä markkinoijat
ajattelevat

Meillä meillä oli tarve löytää erinäköisiä ja -ikäisiä Taffel-faneja, jotka aidolla tekemisellään kertovat Taffel-brändin tarinaa. Tällaisen kohderyhmän löytäminen omiin tuotekuvauksiin vaatii resursseja, minkä vuoksi Promoty tarjosi arvokkaan työkalun sopivien vaikuttajien löytämiseen.

 

Annoimme vaikuttajille aika vapaat kädet kuvien suhteen ja kukin sai itse valita suosikkituotteensa mukaan – näin kuviin saataisiin paljon aitoa fiilistä. Toiveemme välittyi mukaan valituille sisällöntuottajille lopulta todella hyvin: tavoitteena oli löytää 10 kuvaa, mutta onnistuneita kuvia ostettiinkin 27. Saimme siis paljon enemmän, kuin uskalsimme toivoa.

 

Wilma Inkinen
LM Someco

 

Meille on vaikuttajayhteistöissä tärkeää löytää brändillemme sopivat vaikuttajat, jotka tavoittavat toivottua yleisöä ja ovat itse aidosti kiinnostuneita brändistä. Promotyn kautta olemme löytäneet brändille sopivia vaikuttajia ja tavoittaneet kohderyhmää kustannustehokkaasti.

 

Olimme tyytyväisiä vaikuttajien luomaan sisältöön ja saimme samalla hyvää, autenttista materiaalia brändin käyttöön. Kuvajulkaisujen lisäksi saimme hyvää näkyvyyttä Instagram Storiesin puolella. Sisällöt tavoittivat aiheesta kiinnostuneen yleisön ja kytkös tuotteisiimme oli luonteva.

Miina Tyvijärvi
Kosmetiikan brändikordinaattori
Berner

Saimme paljon upeita kuvia käyttöömme omiin some-kanaviimme, mikä on helpottanut huomattavasti digimarkkinoinnin suunnittelua pidemmäksi aikaa eteenpäin. Saimme arvokkaita kommentteja kuluttajiltamme koskien tuotteidemme ulkoasuja, makumaailmaa, kehitysideoita, meitä tägättiin useisiin postauksiin, saimme kivoja viestejä ja, mikä parasta olimme suorassa vuorovaikutuksessa omien asiakkaidemme kanssa.

 

Kampanja vaati paljon työtä mm. nopeaa reagointia aikaan katsomatta, postituksia hoidettiin isojen Excelien avulla ja tuotepaketteja pakattiin lavoittain valmiiksi, mutta se kyllä kannatti.

Tanja Mäntymäki
Marketing Manager
Halva

 

Case Studies

IsaDoran aurinkosuojalliset kasvomeikkituotteet

Paulig Kaupunkikahvit

Halva “Lanseerataan herkulliset makeisuutuudet”

Taffel “Värikästä sisältöä Taffelille”

Smileo tammi / helmikuu maksettu kampanja

Nokian Limut “Herkuttele viikonloppuna”

Mitä vaikuttajat
sanovat

Promoty tarjoaa laadukkaita yhteistyökumppanuuksia, pitää minut ajantasalla yhteistöiden tilanteesta ja aina, kun kysyn jotain tai annan palautetta, niin saan vastauksen todella nopeasti, mikä ylittää odotukset.

 

Suosittelen palvelua myös muille, koska Promoty on laadukas ja asiakaspalvelutaidot, tiedonvälitys ja asioiden hoitaminen on timanttisella tasolla.”

Jenna Koskinen
@jennakosk

 

Musta Promotyn käytössä on ehdottomasti parasta se, että sun seuraajamäärän ei tarvitse olla tuhansia, vaan ennemminkin riittää se oma idea, työpanos ja sisällön laatu.

 

Koko ajan on tarjolla kampanjoita, joihin mukaan hakeminen on helppoa ja vaivatonta! Uusia kampanjoita, yrityksiä ja brändejä tulee myös yllättävänkin usein, mikä pitää mielenkiinnon hommassa yllä!

Peppi Puumalainen
@peppimyy

 

“Promotyssa on hyvää se, että yhteistöiden tekeminen on erittäin helppoa, kun pitää vain hyväksyä tarjous!

Suosittelisin palvelua myös muille, sillä Promotya on helppo käyttää ja Promoty tarjoaa paljon erilaisia yhteistyömahdollisuuksia, joista voi itse valita arvojensa mukaisen yhteistyökumppanin.

Saara Daniela
@saaradaniela_

 

Address

Promoty Marketing OÜ
Valukoja 10
11415 Tallinn
Estonia

© 2020 Promoty Marketing OÜ. All rights reserved.

IsaDoran aurinkosuojalliset kasvomeikki-tuotteet

Julkaisuja: 4
Tavoittavuus: 84 189
Tykkäyksiä: 1604
Kommentteja: 63
CPE: 0,20€

Paulig Kaupunkikahvit

Tavoite: kerätä kuva-materiaalia Pauligin omille kanaville. Kuvia ei julkaistu sisällöntuottajien omilla tileillä.

Osallistujia: 49

Nokian Limut "Herkuttele viikonloppuna"

Julkaisuja: 12
Tavoittavuus: 43 615
Tykkäykset: 9234
Kommentit: 214
CPE: 0,01€

Värikästä
sisältöä
Taffelille

Tavoite: kerätä värikästä ja persoonallista kuvamateriaalia Taffelin omille some-tileille. Vaikuttajat eivät itse julkaisseet kuvia.

Julkaisuja: 15

Smileo tammi / helmikuu kampanja

Julkaisuja: 28
Tavoittavuus: 156 222
Tykkäykset: 9409
Kommentit: 213
CPE: 0,10€

Halva "Lanseerataan herkulliset makeisuutuudet"

Julkaisuja: 99
Tavoittavuus: 389 845
Tykkäyksiä: 28 826
Kommentteja: 11 934

@halvakarkkiklubi: +3245 seuraajaa
@candypeoplesuomi: +2607 seuraajaa